klpj

Avtor

admin

Feministička kritika cenzure

U njihovoj misiji, feministkinje za slobodu izražavanja tvrde da cenzura nikada nije smanjila nasilje, ali istorijski se koristi da ućutka žene i guši napore da se socijalno menjaju. One ukazuju na kontrole stvaranja književnosti Margaret Sanger, feminističke predstave Holi Hjuz koje deluju kao kritika tela i samoće kao primer feminističkog seksualnog govora koji je bio meta cenzure. FFE dalje tvrdi da je pokušaj da je centar socijalnih problema kroz cenzuru, „preusmeravanje pažnje sa bitnih uzroka društvene bolesti i nudi kozmetički, opasan „brz oporavak“. Oni tvrde da umesto toga, slobodno i energično tržište ideja je najbolja garancija za postizanje feminističkih ciljeva u demokratskom društvu gde su porno tube sajtovi dozvoljeni. Kritičari anti-porno tube feminizma optužuju njihove partnere kroz selektivnog posmatranje  socijalno naučnih dokaza. Anti-pornografske feministkinje su takođe kritikovale netoleranciju polnih razlika i karakterišu ih  kao često neselektivno podržavanje politike državne cenzure i optuženi su za saučesništvo sa konzervativnom seksualnom politikom i hrišćanskim desničarskim grupama. Nekoliko feminističkih grupa koje su  protiv cenzure aktivno se suprotstavljaju zakonodavstvu protiv porno tube sajtova i drugim oblicima cenzure. Ove feminističke grupe su uključene u borbu protiv  Radne grupe za Cenzuru i feministkinja za slobodno izražavanje u SAD i feministkinja protiv cenzure u Velikoj Britaniji. Andrea Dvorkin i Ketrin Makinon odgovorile su Izjavom, tvrdeći da se ideja ovih racija ogleda u primeni Batlerovih standarda i da je zapravo ilegalno po Batleru da selektivno ciljaju LGBT materijale. Međutim, protivnici Butlera su uzvratili da je odluka jednostavno pojačala postojeću politiku cenzure unapred donetim odlukama.